Specialist resurse umane
ÎS MOLDAEROSERVICE
№3658868, 24 февраля 2016
Город:
Кишинев
Образование:
Высшее
Опыт работы:
От 2-х до 5-и лет
Зарплата:
Не указана
График:
Полный рабочий день
Obligatiuni de baza:
- participă la elaborarea politicilor de lucru cu cadrele în companie;
- de comun acord cu conducătorii de subdiviziuni elaborează cerinţele faţă de personal, criteriile de evaluare şi obligaţiunile de serviciu pentru funcţiile noi;
- organizează procesele de recrutare, selectare, angajare, permutare şi eliberare a personalului;
- posedă şi ţine la control informaţia cu privire la efectivul absent din motive întemeiate (concedii, învoiţi, etc.) cît şi neîntemeiate;
- organizează emiterea ordinelor, dispoziţiilor, indicaţiilor conducerii, înregistrarea lor şi aducerea la cunoştinţa salariaţilor;
- organizează evidenţa efectivului, îndeplinirea corectă a documentelor din dosarele personale, activarea şi dezactivarea poliţelor de asigurare medicală;
- cu acordul şi susţinerea financiară a conducerii planifică şi realizează evenimente de team-building;
- consultă şi acordă ajutor practic conducătorilor de subdiviziuni cît priveşte managementul personalului, aplicarea corectă a legislaţiei muncii;
Cerinte:
- studii superioare;
- experienţă profesională în domeniu minim 2 ani;
- abilităţi de organizare, comunicare verbală şi scrisă, responsabilitate, ageritate;
- cunoaşaterea limbilor româna şi rusa.
- participă la elaborarea politicilor de lucru cu cadrele în companie;
- de comun acord cu conducătorii de subdiviziuni elaborează cerinţele faţă de personal, criteriile de evaluare şi obligaţiunile de serviciu pentru funcţiile noi;
- organizează procesele de recrutare, selectare, angajare, permutare şi eliberare a personalului;
- posedă şi ţine la control informaţia cu privire la efectivul absent din motive întemeiate (concedii, învoiţi, etc.) cît şi neîntemeiate;
- organizează emiterea ordinelor, dispoziţiilor, indicaţiilor conducerii, înregistrarea lor şi aducerea la cunoştinţa salariaţilor;
- organizează evidenţa efectivului, îndeplinirea corectă a documentelor din dosarele personale, activarea şi dezactivarea poliţelor de asigurare medicală;
- cu acordul şi susţinerea financiară a conducerii planifică şi realizează evenimente de team-building;
- consultă şi acordă ajutor practic conducătorilor de subdiviziuni cît priveşte managementul personalului, aplicarea corectă a legislaţiei muncii;
Cerinte:
- studii superioare;
- experienţă profesională în domeniu minim 2 ani;
- abilităţi de organizare, comunicare verbală şi scrisă, responsabilitate, ageritate;
- cunoaşaterea limbilor româna şi rusa.
Закрыть
Готово!
Твое резюме успешно отправлено 🥳
Закрыть
Твое резюме успешно отправлено 🥳