Manager resurse umane
Organizația pentru Dezvoltarea Sectorului Întreprinderilor Mici și Mijlocii (ODIMM)
№3147679, 18 августа 2015
Город:
Кишинев
Образование:
Высшее
Опыт работы:
От 2-х до 5-и лет
Зарплата:
Не указана
График:
Полный рабочий день
Organizația pentru Dezvoltarea Sectorului Întreprinderilor Mici și Mijlocii (ODIMM)
Cu statut de instituție publică scopul principal fiind stimularea competitivității economiei naționale prin susținerea dezvoltării sectorului IMM-urilor din Republica Moldova.
Anunță concurs de agajare pentru poziția Manager Resurse Umane
Scopul: Crearea si mentinerea unui climat de lucru care să faciliteze formarea unei forțe de muncă stabile și eficiente. Coordonarea și conducerea tuturor activităților de resurse umane (planificare , recrutare, selecție, orientare, instruire)
Atributii si responsabilitati:
Planificarea activității de resurse umane în organizație
Asigurararea implementării politicilor de personal ale organizatiei
Elaborarea/actualiazarea organigramei, a fișelor de post și a regulamentelor interne de activitate în corespundere cu strategia organizației
Recrutarea, intervievarea și selectarea candidaţilor pentru posturile vacante
Tinerea evidenței documentației necesare în domeniul resurselor umane în corespundere cu legislația în vigoare
Elaborarea în coordonare cu managementul organizației a sitemului de evaluare a performanțelor și de motivare a angajaților
Realizarea analizelor privind resursele umane din organizație și înaintarea propunerilor de eficientizare a activității lor
Elaborarea, împreună cu managerii subdiviziunilor, a planurilor de instruire și de dezvoltare în carieră a personalului organizației
Promovarea și consolidarea imaginii organizației în mediul extern.
Abilități:
• Cunoștințe profunde a legislației în domeniu
• Abilități excelente de comunicare și interrelaționare cu diferite tipuri de persoane
• Flexibilitate și nivel înalt de atenție la detalii
• Empatie si receptivitate față de problemele socio-umane
• Proactiv și orientat spre rezolvarea problemelor
• Echilibru emotional
• Spirit de echipa și orientare către rezultate.
Cerințele:
• Studii superioare în domeniul managementului resurselor umane
• Experiență de lucru în poziție similară de cel putin 3 ani
• Cunoștințe și experiență în aplicarea diferitor instrumente de testare (proferională, personală)
• Utilizarea limbilor română, rusă şi engleză, scris şi vorbit, la un nivel înalt
• Folosirea computerului și diferitor programe la nivel profesionist (Word, Excel, Power Point)
• Integritate, perseverență, atitudine principială și corectă în relațiile cu oamenii
• Rezistenţă la stres şi respectarea termenelor limită.
Ce oferim:
• Posibilitatea de a activa într-o organizație de prestigiu și imagine pozitivă din Republica Moldova
• Posibilitatea de dezvoltare profesională
• Posibilitatea de a implementa cunoștințele și experiența, creativitatea și inovațiile
• Remunerare atractivă.
Candidaţii interesaţi sunt invitaţi să depună CV-urile la adresa de e-mail: office@odimm.md.
Numai candidaţii selectaţi vor fi invitaţi la interviu.
Cu statut de instituție publică scopul principal fiind stimularea competitivității economiei naționale prin susținerea dezvoltării sectorului IMM-urilor din Republica Moldova.
Anunță concurs de agajare pentru poziția Manager Resurse Umane
Scopul: Crearea si mentinerea unui climat de lucru care să faciliteze formarea unei forțe de muncă stabile și eficiente. Coordonarea și conducerea tuturor activităților de resurse umane (planificare , recrutare, selecție, orientare, instruire)
Atributii si responsabilitati:
Planificarea activității de resurse umane în organizație
Asigurararea implementării politicilor de personal ale organizatiei
Elaborarea/actualiazarea organigramei, a fișelor de post și a regulamentelor interne de activitate în corespundere cu strategia organizației
Recrutarea, intervievarea și selectarea candidaţilor pentru posturile vacante
Tinerea evidenței documentației necesare în domeniul resurselor umane în corespundere cu legislația în vigoare
Elaborarea în coordonare cu managementul organizației a sitemului de evaluare a performanțelor și de motivare a angajaților
Realizarea analizelor privind resursele umane din organizație și înaintarea propunerilor de eficientizare a activității lor
Elaborarea, împreună cu managerii subdiviziunilor, a planurilor de instruire și de dezvoltare în carieră a personalului organizației
Promovarea și consolidarea imaginii organizației în mediul extern.
Abilități:
• Cunoștințe profunde a legislației în domeniu
• Abilități excelente de comunicare și interrelaționare cu diferite tipuri de persoane
• Flexibilitate și nivel înalt de atenție la detalii
• Empatie si receptivitate față de problemele socio-umane
• Proactiv și orientat spre rezolvarea problemelor
• Echilibru emotional
• Spirit de echipa și orientare către rezultate.
Cerințele:
• Studii superioare în domeniul managementului resurselor umane
• Experiență de lucru în poziție similară de cel putin 3 ani
• Cunoștințe și experiență în aplicarea diferitor instrumente de testare (proferională, personală)
• Utilizarea limbilor română, rusă şi engleză, scris şi vorbit, la un nivel înalt
• Folosirea computerului și diferitor programe la nivel profesionist (Word, Excel, Power Point)
• Integritate, perseverență, atitudine principială și corectă în relațiile cu oamenii
• Rezistenţă la stres şi respectarea termenelor limită.
Ce oferim:
• Posibilitatea de a activa într-o organizație de prestigiu și imagine pozitivă din Republica Moldova
• Posibilitatea de dezvoltare profesională
• Posibilitatea de a implementa cunoștințele și experiența, creativitatea și inovațiile
• Remunerare atractivă.
Candidaţii interesaţi sunt invitaţi să depună CV-urile la adresa de e-mail: office@odimm.md.
Numai candidaţii selectaţi vor fi invitaţi la interviu.
Закрыть
Готово!
Твое резюме успешно отправлено 🥳
Закрыть
Твое резюме успешно отправлено 🥳