Manager oficiu si specialist resurse umane
S.A.,,Orizont"
№4584091, 14 декабря 2016
Город:
Кишинев
Образование:
Высшее
Опыт работы:
От 2-х до 5-и лет
Зарплата:
Не указана
График:
Полный рабочий день
Cerințe:
- Studii superioare economice;
- Cunoștințe bune privind legislația muncii a RM;
- Cunostinte Excel, Word, 1C;
- Cunoașterea limbii de stat;
- Capacitate de planificare și organizare;
- Capacitate de comunicare constructivă și interrelaționare;
- Atenție la detalii, flexibilitate, gîndire analitică.
Principalele atribuții ale postului:
- Executarea procesului de angajare, transferare, eliberare, atestare al salariaților;
- Administrarea și întreținerea dosarelor de personal și a datelor conform legislației și procedurilor interne;
- Efectuarea calculului salarial;
- Oformarea instrucțiunilor de serviciu;
- Suportul și consultanță permanentă angajaților, eliberarea certificatelor, confirmărilor și altor documente.
cunoasterea structurii organizatorice a companiei; regulamente, ordine si procedurile interne ale companiei; functiile si sarcinile subdiviziunilor companiei; atributiile functiei angajatilor companiei;
- cunoasterea tipurilor si structura documentelor corporative (sarcinile clientilor, conturilor spre plată, acte de verificare si îndeplinire a lucrărilor, facturi fiscale);
- organizarea pregătirii documentelor, materialelor, informatiei necesare pentru activitatea productivă a oficiului si rezolvarea sarcinilor curente puse către angajatii companiei;
- coordonarea lucrărilor pentru desfăsurarea activitătii (formarea, înregistrarea, repartizarea, păstrarea si extragerea documentatiei conform standardelor de activitate), organizarea circulatiei complete a documentelor;
- evidenta corespondentei (înregistrarea si prelucrarea corespondentei de intrare si iesire), evidenta corespondentei de afaceri, distribuirea materialelor necesare;
- efectuarea convorbirilor telefonice (receptia apelurilor, gestionarea apelurilor efectuate, redirectionarea apelurilor, primirea si transmiterea fax-urilor).
Oferta (bonusuri, beneficii):
- Loc de muncă stabil;
- Posibilități de instruire, dezvoltare profesională şi creștere în carieră, prin selectarea cadrelor de conducere din rândurile proprii;
- Recunoașterea rezultatelor (bonusuri pentru performanță);
- Pachet salarial/social complet;
- Salariul competitiv (se discută în urma interviului).
Persoanele înteresate sunt invitate să trimită CV-ul pe adresa orizont@orizontconstruct.md sau veralipcan@gmail.com cu specificarea postului – Manager oficiu si Specialist Resurse Umane. E-mail: orizont@orizontconstruct.md , veralipcan@gmail.com
Fax: 022 422425 , mob. 079409403
- Studii superioare economice;
- Cunoștințe bune privind legislația muncii a RM;
- Cunostinte Excel, Word, 1C;
- Cunoașterea limbii de stat;
- Capacitate de planificare și organizare;
- Capacitate de comunicare constructivă și interrelaționare;
- Atenție la detalii, flexibilitate, gîndire analitică.
Principalele atribuții ale postului:
- Executarea procesului de angajare, transferare, eliberare, atestare al salariaților;
- Administrarea și întreținerea dosarelor de personal și a datelor conform legislației și procedurilor interne;
- Efectuarea calculului salarial;
- Oformarea instrucțiunilor de serviciu;
- Suportul și consultanță permanentă angajaților, eliberarea certificatelor, confirmărilor și altor documente.
cunoasterea structurii organizatorice a companiei; regulamente, ordine si procedurile interne ale companiei; functiile si sarcinile subdiviziunilor companiei; atributiile functiei angajatilor companiei;
- cunoasterea tipurilor si structura documentelor corporative (sarcinile clientilor, conturilor spre plată, acte de verificare si îndeplinire a lucrărilor, facturi fiscale);
- organizarea pregătirii documentelor, materialelor, informatiei necesare pentru activitatea productivă a oficiului si rezolvarea sarcinilor curente puse către angajatii companiei;
- coordonarea lucrărilor pentru desfăsurarea activitătii (formarea, înregistrarea, repartizarea, păstrarea si extragerea documentatiei conform standardelor de activitate), organizarea circulatiei complete a documentelor;
- evidenta corespondentei (înregistrarea si prelucrarea corespondentei de intrare si iesire), evidenta corespondentei de afaceri, distribuirea materialelor necesare;
- efectuarea convorbirilor telefonice (receptia apelurilor, gestionarea apelurilor efectuate, redirectionarea apelurilor, primirea si transmiterea fax-urilor).
Oferta (bonusuri, beneficii):
- Loc de muncă stabil;
- Posibilități de instruire, dezvoltare profesională şi creștere în carieră, prin selectarea cadrelor de conducere din rândurile proprii;
- Recunoașterea rezultatelor (bonusuri pentru performanță);
- Pachet salarial/social complet;
- Salariul competitiv (se discută în urma interviului).
Persoanele înteresate sunt invitate să trimită CV-ul pe adresa orizont@orizontconstruct.md sau veralipcan@gmail.com cu specificarea postului – Manager oficiu si Specialist Resurse Umane. E-mail: orizont@orizontconstruct.md , veralipcan@gmail.com
Fax: 022 422425 , mob. 079409403
Закрыть
Готово!
Твое резюме успешно отправлено 🥳
Закрыть
Твое резюме успешно отправлено 🥳