Manager de oficiu/specialist sectia cadre
HR-Consulting
№2521624, 17 января 2015
Город:
Кишинев
Образование:
Высшее
Опыт работы:
До 2 лет
Зарплата:
Не указана
График:
Полный рабочий день
HR-Consulting – lider in recrutarea personalului, la solicitarea clientului sau, este in cautarea candidatului pentru postul vacant: MANAGER DE OFICIU/SPECIALIST SECTIA CADRE.
COMPANIA:
-Una dintre cele mai mari Companii de Producere a Vinului in Moldova.
DESCRIEREA POSTULUI:
-Lucrări de secretariat,
-Tinerea evidenței documentelor,
-Recepționarea și transmiterea de apeluri,
-Lucru cu corespondenta oficiala,
-Perfectarea documentaţiei necesare privind personalul companiei: angajare, transfer, eliberare etc.,
-Completarea, înregistrarea si eliberarea carnetelor de munca,
-Evidenta registrelor curente,
-Prezentarea rapoartelor solicitate.
CERINTE:
-Studii superioare finisate,
-Experienta intr-o funție similară de cel puțin 3 ani,
-Abilități scrise și verbale în limbile Română si Rusă,
- Cunoştinţe avansate de operare la calculator - Microsoft Office (Word, Excel, etc),
-Cunoștințe și abilități de a lucra cu tehnica de birou la nivel avansat,
-Abilitati de organizare, disciplina, munca în echipă.
BENEFICII:
-Salariu motivant,
-Pachet social,
-Oficiu in centrul orasului,
-Acoperirea cheltuielilor de comunicare.
CONTACTE:
Cei interesati de pozitia vizata sint pugati sa transmite CV la adresa de Email: ns40@search4staff.com
In CV indicati postul vacant: “Manager de Oficiu”.
Candidatii care corespund cerintelor vor fi contactati.
COMPANIA:
-Una dintre cele mai mari Companii de Producere a Vinului in Moldova.
DESCRIEREA POSTULUI:
-Lucrări de secretariat,
-Tinerea evidenței documentelor,
-Recepționarea și transmiterea de apeluri,
-Lucru cu corespondenta oficiala,
-Perfectarea documentaţiei necesare privind personalul companiei: angajare, transfer, eliberare etc.,
-Completarea, înregistrarea si eliberarea carnetelor de munca,
-Evidenta registrelor curente,
-Prezentarea rapoartelor solicitate.
CERINTE:
-Studii superioare finisate,
-Experienta intr-o funție similară de cel puțin 3 ani,
-Abilități scrise și verbale în limbile Română si Rusă,
- Cunoştinţe avansate de operare la calculator - Microsoft Office (Word, Excel, etc),
-Cunoștințe și abilități de a lucra cu tehnica de birou la nivel avansat,
-Abilitati de organizare, disciplina, munca în echipă.
BENEFICII:
-Salariu motivant,
-Pachet social,
-Oficiu in centrul orasului,
-Acoperirea cheltuielilor de comunicare.
CONTACTE:
Cei interesati de pozitia vizata sint pugati sa transmite CV la adresa de Email: ns40@search4staff.com
In CV indicati postul vacant: “Manager de Oficiu”.
Candidatii care corespund cerintelor vor fi contactati.
Закрыть
Готово!
Твое резюме успешно отправлено 🥳
Закрыть
Твое резюме успешно отправлено 🥳