Inspector serviciu personal
Societatea de Audit Audit Expres SRL
№2271047, 24 октября 2014
Город:
Кишинев
Образование:
Высшее
Опыт работы:
Более 5 лет
Зарплата:
Не указана
График:
Полный рабочий день
Inspector serviciu personal si resurse umane
Responsabilitati:
- Perfectarea şi evidenta actelor ce ţin de Serviciul Personal pentru Agenţii economici – clienţi, care se afla la deservirea companiei Audit Expres SRL, inclusiv:
- perfectarea pachetului necesar pentru CTAS – pentru obtinerea codurilor CPAS;
- perfectarea pachetului necesar pentru CNAM;
- perfectarea dosarelor personale;
- perfectarea actelor la angajare, transfer, demisie;
- completarea, păstrarea şi evidenţa carnetelor de muncă;
- eliberarea diverselor certificate pentru salariaţii întreprinderilor;
- completarea tabelelor de pontaj;
- evidenta angajatilor intreprinderilor in baza de date 1C;
- calcularea stagiului de muncă;
- completarea certificatelor medicale;
- intocmirea graficului de concedii si evidenta acestora;
- elaborarea, modificarea Regulamentului intern de activitate;
- elaborarea fiselor de post a fiecarui angajat;
- organizare interviuri, recrutare, selectare personal;
- Controlul si verificarea lucrului clienţilor deserviti la distanta de catre AUDIT EXPRES SRL,
- Restabilirea evidentei actelor serviciului personal ale intreprinderilor-clienti,
- Oferirea consultatiilor in domeniul serviciului personal.
Cerinte fata de candidati:
- Experienta de inspector serviciu personal minim 5 ani,
- Cunoasterea Legislatiei R. Moldova cu privire la serviciul personal;
- Studii superioare – juridice, economice, psihologie,
- Cunoasterea calculatorului la nivel utilizator avansat,
- Cunoasterea 1C,
- Ţinută: business,
- Vîrsta: 28 ani – 50 ani,
- Cunoasterea limbii engleze este un avantaj
Abilitati practice: coordonare, organizare, monitorizare, planificare, analiza
Calitati personale: Operativitate, comunicare, disciplina, responsabilitate, rezistenta la stres
Persoanele selectate vor fi contactate.
Contacte:
Tel. 022-855912
Persoanele selectate vor fi contactate.
Responsabilitati:
- Perfectarea şi evidenta actelor ce ţin de Serviciul Personal pentru Agenţii economici – clienţi, care se afla la deservirea companiei Audit Expres SRL, inclusiv:
- perfectarea pachetului necesar pentru CTAS – pentru obtinerea codurilor CPAS;
- perfectarea pachetului necesar pentru CNAM;
- perfectarea dosarelor personale;
- perfectarea actelor la angajare, transfer, demisie;
- completarea, păstrarea şi evidenţa carnetelor de muncă;
- eliberarea diverselor certificate pentru salariaţii întreprinderilor;
- completarea tabelelor de pontaj;
- evidenta angajatilor intreprinderilor in baza de date 1C;
- calcularea stagiului de muncă;
- completarea certificatelor medicale;
- intocmirea graficului de concedii si evidenta acestora;
- elaborarea, modificarea Regulamentului intern de activitate;
- elaborarea fiselor de post a fiecarui angajat;
- organizare interviuri, recrutare, selectare personal;
- Controlul si verificarea lucrului clienţilor deserviti la distanta de catre AUDIT EXPRES SRL,
- Restabilirea evidentei actelor serviciului personal ale intreprinderilor-clienti,
- Oferirea consultatiilor in domeniul serviciului personal.
Cerinte fata de candidati:
- Experienta de inspector serviciu personal minim 5 ani,
- Cunoasterea Legislatiei R. Moldova cu privire la serviciul personal;
- Studii superioare – juridice, economice, psihologie,
- Cunoasterea calculatorului la nivel utilizator avansat,
- Cunoasterea 1C,
- Ţinută: business,
- Vîrsta: 28 ani – 50 ani,
- Cunoasterea limbii engleze este un avantaj
Abilitati practice: coordonare, organizare, monitorizare, planificare, analiza
Calitati personale: Operativitate, comunicare, disciplina, responsabilitate, rezistenta la stres
Persoanele selectate vor fi contactate.
Contacte:
Tel. 022-855912
Persoanele selectate vor fi contactate.
Закрыть
Готово!
Твое резюме успешно отправлено 🥳
Закрыть
Твое резюме успешно отправлено 🥳