HR specialist
HR-Consulting (www.search4staff.com)
№1811041, 4 июня 2014
Город:
Новые Анены
Образование:
Высшее
Опыт работы:
От 2-х до 5-и лет
Зарплата:
Не указана
График:
Полный рабочий день
Compania HR-Consulting (www.search4staff.com) la solicitarea clientului sau, este in cautarea candidatilor pentru postul vacant:
HR Specialist
Compania:
Companie straina de producere cu sediul in r-ul Anenii Noi
Responsabilitati:
Redacteaza si organizeaza evidenta documentatiei necesare privind buna functionare a companiei, a carnetelor de munca, a contractelor individuale de munca, evidenta concediilor medicale etc.
Organizarea si implementarea proceselor de HR (recrutare, selec?ie, adaptare, instruire, evaluare, motivare, etc.);
Este responsabil de intretinerea bazei de date a angajatilor
Recrutarea si selectia resurselor umane;
Motivarea si evaluarea performantelor personalului;
Elaborarea, implementarea si controlul respectarii tuturor reglementarilor si procedurilor;
Mentinerea politicii de personal, planificarea resurselor umane;
Monitorizarea pietei fortei de munca;
Organizarea si dezvoltarea culturii corporative a personalului companie.
Cerinte fata de candidati:
Studii superioare (drept, economie, psihologie);
Experienta in domeniul implementarii HR proceselor in companie de producere – numai putin de 2 ani (de preferinta);
Cunoasterea legislatiei muncii si a circuitului documentar pe partea de personal;
Excelente abilitati de comunicare, lucru in echipa, inovare, negociere;
Abordare profesionista cu privire la confidentialitate;
Cunostinte bune de operare a MS Office (cu precadere Word, Excel, Power Point);
Cunoasterea limbilor romana si engleza;
Raza domiciliului in raionul Anenii Noi este un avantaj.
Conditii:
Lucrul intr-o companie stabila si dinamica cu profil international, dezvoltare profesionala, pachet social
Cei interesati pot transmite CV la adresa companiei HR-Consulting (search4staff.com), adresa email: FM20@SEARCH4STAFF.COM sau la numarul de FAX: 022-209134.
In CV indicati codul postului vacant: HRC
Telefon de contact: 022-209133
CV-urile primite vor fi analizate. Candidatii care corespund cerintelor vor fi contactati.
HR Specialist
Compania:
Companie straina de producere cu sediul in r-ul Anenii Noi
Responsabilitati:
Redacteaza si organizeaza evidenta documentatiei necesare privind buna functionare a companiei, a carnetelor de munca, a contractelor individuale de munca, evidenta concediilor medicale etc.
Organizarea si implementarea proceselor de HR (recrutare, selec?ie, adaptare, instruire, evaluare, motivare, etc.);
Este responsabil de intretinerea bazei de date a angajatilor
Recrutarea si selectia resurselor umane;
Motivarea si evaluarea performantelor personalului;
Elaborarea, implementarea si controlul respectarii tuturor reglementarilor si procedurilor;
Mentinerea politicii de personal, planificarea resurselor umane;
Monitorizarea pietei fortei de munca;
Organizarea si dezvoltarea culturii corporative a personalului companie.
Cerinte fata de candidati:
Studii superioare (drept, economie, psihologie);
Experienta in domeniul implementarii HR proceselor in companie de producere – numai putin de 2 ani (de preferinta);
Cunoasterea legislatiei muncii si a circuitului documentar pe partea de personal;
Excelente abilitati de comunicare, lucru in echipa, inovare, negociere;
Abordare profesionista cu privire la confidentialitate;
Cunostinte bune de operare a MS Office (cu precadere Word, Excel, Power Point);
Cunoasterea limbilor romana si engleza;
Raza domiciliului in raionul Anenii Noi este un avantaj.
Conditii:
Lucrul intr-o companie stabila si dinamica cu profil international, dezvoltare profesionala, pachet social
Cei interesati pot transmite CV la adresa companiei HR-Consulting (search4staff.com), adresa email: FM20@SEARCH4STAFF.COM sau la numarul de FAX: 022-209134.
In CV indicati codul postului vacant: HRC
Telefon de contact: 022-209133
CV-urile primite vor fi analizate. Candidatii care corespund cerintelor vor fi contactati.
Закрыть
Готово!
Твое резюме успешно отправлено 🥳
Закрыть
Твое резюме успешно отправлено 🥳