Consultant / partener de afaceri (hr & mngmt)
Consultancy Company
№2122033, 4 апреля 2016
Город:
Кишинев
Образование:
Любое
Опыт работы:
Любой
Зарплата:
Не указана
График:
Полный рабочий день
Pentru a aplica la această poziție, vă rugăm să trimiteți prin e-mail versiunea în limba engleză a CV-ul la adresa protelentrecruitment@gmail.com, precizînd postul vizat și sursa din care ați aflat despre disponibilitatea acestuia.
Suntem o companie de consultanță care va furniza oportunități de angajare în întreaga lume. În procesul de stabilire a filialei noastre în Moldova, suntem în căutarea unui Consultant / Partener de afaceri.
Calificările necesare:
• Apreciază responsabilitatea socială a funcției și posibilitatea de a-i ajuta pe alții, se bucură de schimbările pozitive din viața altora
• Motivație puternică pentru a activa în domeniul resurselor umane
• Cunoștințe adiționale din diferite domenii prezintă un avantaj (domenii cum ar fi IT, Drept, Contabilitate, etc.)
• Studii superioare finalizate
• Energic, extrem de motivat, proactiv, cu atitudine pozitivă
• Fluență în limba engleză, română, rusă (limbi suplimentare prezintă un avantaj)
• Personalitate orientată spre rezultate, cu spirit de echipă și puternice abilități de comunicare
• Capacitate de planificare și organizare a activității, foarte bune abilități analitice
• Dornic să învețe și să se dezvolte
• Capacitatea de a gestiona sarcini multiple
Responsabilități:
• Funcția se va subordona direct fondatorului companiei
• Sarcini suplimentare se vor atribui în dependență de punctele forte și dorințele angajatului, în mare parte, consultantul are următoarele responsabilități:
• Identifică și administrează canalele de recrutare potrivite pentru posturile vacante, monitorizează piața muncii
• Selectează candidații pe baza CV-urilor, în funcție de profilul candidatului și cerințele postului, participă activ în cadrul procesului de intervievare și selecție
• Evaluează și vine cu propuneri cu privire la candidații selectați, întocmește și transmite rapoarte de informare către clienți cu referire la rezultatul procesului de selecție
• Asigură suport în procesul de creștere și dezvoltare a companiei prin intermediul creării și menținerii unei rețele de business;
• Dezvoltă sursele existente și identifică noi surse de recrutare și selecție de personal
• Administrează și asigură actualizarea bazei de date cu candidați
• La necesitate, sprijină evenimentele speciale, de informare și marketing
• Coordonează procesul de verificare a recomandărilor și a evaluărilor pre-angajare a candidaților
Suntem o companie de consultanță care va furniza oportunități de angajare în întreaga lume. În procesul de stabilire a filialei noastre în Moldova, suntem în căutarea unui Consultant / Partener de afaceri.
Calificările necesare:
• Apreciază responsabilitatea socială a funcției și posibilitatea de a-i ajuta pe alții, se bucură de schimbările pozitive din viața altora
• Motivație puternică pentru a activa în domeniul resurselor umane
• Cunoștințe adiționale din diferite domenii prezintă un avantaj (domenii cum ar fi IT, Drept, Contabilitate, etc.)
• Studii superioare finalizate
• Energic, extrem de motivat, proactiv, cu atitudine pozitivă
• Fluență în limba engleză, română, rusă (limbi suplimentare prezintă un avantaj)
• Personalitate orientată spre rezultate, cu spirit de echipă și puternice abilități de comunicare
• Capacitate de planificare și organizare a activității, foarte bune abilități analitice
• Dornic să învețe și să se dezvolte
• Capacitatea de a gestiona sarcini multiple
Responsabilități:
• Funcția se va subordona direct fondatorului companiei
• Sarcini suplimentare se vor atribui în dependență de punctele forte și dorințele angajatului, în mare parte, consultantul are următoarele responsabilități:
• Identifică și administrează canalele de recrutare potrivite pentru posturile vacante, monitorizează piața muncii
• Selectează candidații pe baza CV-urilor, în funcție de profilul candidatului și cerințele postului, participă activ în cadrul procesului de intervievare și selecție
• Evaluează și vine cu propuneri cu privire la candidații selectați, întocmește și transmite rapoarte de informare către clienți cu referire la rezultatul procesului de selecție
• Asigură suport în procesul de creștere și dezvoltare a companiei prin intermediul creării și menținerii unei rețele de business;
• Dezvoltă sursele existente și identifică noi surse de recrutare și selecție de personal
• Administrează și asigură actualizarea bazei de date cu candidați
• La necesitate, sprijină evenimentele speciale, de informare și marketing
• Coordonează procesul de verificare a recomandărilor și a evaluărilor pre-angajare a candidaților
Закрыть
Готово!
Твое резюме успешно отправлено 🥳
Закрыть
Твое резюме успешно отправлено 🥳