Specialist serviciu personal
Pentalog HIGH TECH
№2605947, 9 februarie 2015
Oraș:
Chișinău
Studii:
Superioare
Experiența de munca:
De la 2 pîna la 5 ani
Salariu:
Nespecificat
Program de muncă:
Full-time
Misiune : asigură respectarea obligațiilor legale prin aplicarea normelor privind dreptul muncii și urmărește îmbunătățirea condițiilor de muncă și organizare a muncii. Proiectează și organizează acțiuni de comunicare interna, reconciliaza obiectivele satisfactiei companiei si a personalului, menține relații cu partenerii sociali si administratiile publice.
Activitati:
Intocmirea si administrarea dosarelor de angajare si a documentelor de personal
Intocmirea evidentei miscarii de personal
Relationarea si informarea personalului angajat in cazul modificarii documentelor
Actualizarea dosarelor in conformitate cu modificarile dispozitiilor legale in vigoare
Asigura elaborarea si aplicarea politicilor de personal ale intreprinderii
Gestionarea concediilor
Prezintarea solutiilor practice cu privire la toate problemele vis a vis de Codul muncii, pentru a permite companiei a se conforma
Gestionarea documentiei de deplasare ale personalului
Gestionarea contractelor cu funizorii si alti parteneri ale companiei
Competente:
Abilități analitice și de sinteză
Diplomatie
Dinamism
Abilitati interpersonale
Cerinte:
Studii superioare juridice finisate;
Cel puțin 3 ani experiență într-o poziție similară sau in domeniu similar;
Cunostinte de limba franceza si engleza – nivel conversational.
Beneficii:
Pachet salarial atractiv, care include mai multe tipuri de prime;
Posibilitati de promovare si de dezvoltare a unui plan de cariera;
Integrarea intr-un mediu de lucru dinamic, multicultural;
Programe de formare continua.
Daca va pare atractiva aceasta oportunitate de cariera, nu ezitati sa expediati CV-ul la adresa: mcucer@pentalog.fr sau jobs.md@pentalog.fr .
Activitati:
Intocmirea si administrarea dosarelor de angajare si a documentelor de personal
Intocmirea evidentei miscarii de personal
Relationarea si informarea personalului angajat in cazul modificarii documentelor
Actualizarea dosarelor in conformitate cu modificarile dispozitiilor legale in vigoare
Asigura elaborarea si aplicarea politicilor de personal ale intreprinderii
Gestionarea concediilor
Prezintarea solutiilor practice cu privire la toate problemele vis a vis de Codul muncii, pentru a permite companiei a se conforma
Gestionarea documentiei de deplasare ale personalului
Gestionarea contractelor cu funizorii si alti parteneri ale companiei
Competente:
Abilități analitice și de sinteză
Diplomatie
Dinamism
Abilitati interpersonale
Cerinte:
Studii superioare juridice finisate;
Cel puțin 3 ani experiență într-o poziție similară sau in domeniu similar;
Cunostinte de limba franceza si engleza – nivel conversational.
Beneficii:
Pachet salarial atractiv, care include mai multe tipuri de prime;
Posibilitati de promovare si de dezvoltare a unui plan de cariera;
Integrarea intr-un mediu de lucru dinamic, multicultural;
Programe de formare continua.
Daca va pare atractiva aceasta oportunitate de cariera, nu ezitati sa expediati CV-ul la adresa: mcucer@pentalog.fr sau jobs.md@pentalog.fr .
Închide
Felicitări,
CV-ul tău a fost transmis cu succes! 🥳
Închide
CV-ul tău a fost transmis cu succes! 🥳