Specialist achiziții, cunoașterea limbilor rusă și ucraineană
Alionexagro
25 aprilie 2025
Chișinău
Cu experiență
Full-time
Nu contează
În locația angajatorului
Suntem în căutarea unui Specialist Achiziții care să ne sprijine în activitățile de identificare și achiziție a produselor in special pe piața din Ucraina.
Dacă stăpânești excelent limbile rusă și ucraineană și ești dornic(ă) să te dezvolți într-un mediu dinamic, te invităm să aplici!
Responsabilități:
Contactarea telefonică a clienților pentru a afla ce produse sunt disponibile spre vânzare;
Colectarea și înregistrarea informațiilor despre produsele oferite într-un tabel detaliat;
Menținerea comunicării clare și eficiente cu echipa pentru actualizarea stocurilor și necesităților;
Urmărirea și raportarea periodică a ofertelor primite.
Cerințe:
Vorbitor/ Vorbitoare fluent(ă) de limba rusă și limba ucraineană;
Abilități excelente de comunicare telefonică și negociere;
Experiență în completarea și gestionarea datelor în Excel (sau alte aplicații similare);
Experiența anterioară în domeniul comercial sau de achiziții constituie un avantaj.
Ce oferim:
Pachet salarial competitiv;
Un mediu de lucru dinamic, cu posibilități de dezvoltare profesională;
Echipă prietenoasă și susținere continuă;
Oportunitatea de a lucra într-un domeniu important și în plină dezvoltare.
Cum să aplici:
Trimite-ne CV-ul tău pe adresa de email hr@alionexagro.com iar persoanele selectate vor fi invitate la interviu.
Dacă stăpânești excelent limbile rusă și ucraineană și ești dornic(ă) să te dezvolți într-un mediu dinamic, te invităm să aplici!
Responsabilități:
Contactarea telefonică a clienților pentru a afla ce produse sunt disponibile spre vânzare;
Colectarea și înregistrarea informațiilor despre produsele oferite într-un tabel detaliat;
Menținerea comunicării clare și eficiente cu echipa pentru actualizarea stocurilor și necesităților;
Urmărirea și raportarea periodică a ofertelor primite.
Cerințe:
Vorbitor/ Vorbitoare fluent(ă) de limba rusă și limba ucraineană;
Abilități excelente de comunicare telefonică și negociere;
Experiență în completarea și gestionarea datelor în Excel (sau alte aplicații similare);
Experiența anterioară în domeniul comercial sau de achiziții constituie un avantaj.
Ce oferim:
Pachet salarial competitiv;
Un mediu de lucru dinamic, cu posibilități de dezvoltare profesională;
Echipă prietenoasă și susținere continuă;
Oportunitatea de a lucra într-un domeniu important și în plină dezvoltare.
Cum să aplici:
Trimite-ne CV-ul tău pe adresa de email hr@alionexagro.com iar persoanele selectate vor fi invitate la interviu.
Dispuși să angajăm refugiați
Adresa:
Chișinău
Data actualizării:
25 aprilie 2025
CV-ul a fost trimis cu succes! 🥳
Înregistrează-te acum, pentru a monitoriza statusul CV-ului tău!
Primit
și
Văzut