HR Specialist
HR-Consulting
№3020038, 6 iulie 2015
Oraș:
Chișinău
Studii:
Superioare
Experiența de munca:
De la 2 pîna la 5 ani
Salariu:
Nespecificat
Program de muncă:
Full-time
Compania HR-Consulting (www.search4staff.com) la solicitarea clientului său, este în căutarea candidaților pentru postul vacant de:
HR Specialist
Compania:
Companie străină de producere.
Responsabilități:
• Redactarea şi evidenţa documentaţiei necesare privind buna funcţionare a companiei, a carnetelor de muncă, a contractelor individuale de muncă, evidenţa concediilor medicale etc.;
• Întreținerea bazei de date a angajaţilor;
• Recrutarea şi selecţia resurselor umane;
• Motivarea şi evaluarea performanţelor personalului;
• Elaborarea, implementarea şi controlul respectării tuturor reglementărilor şi procedurilor;
• Menţinerea politicii de personal, planificarea resurselor umane;
• Monitorizarea pieţei forţei de muncă;
• Organizarea şi dezvoltarea culturii corporative a personalului companie.
Cerințe de bază:
• Studii superioare (resurse umane, drept, economie, psihologie);
• Experiență în domeniul implementării proceselor HR în companie – nu mai puțin de 2 ani (de preferință);
• Cunoașterea legislației muncii și a circuitului documentar pe partea de personal;
• Excelente abilități de comunicare, lucru în echipă, inovare, negociere;
• Abordare profesionistă cu privire la confidenţialitate;
• Cunoștințe bune de operare a MS Office (cu precădere Word, Excel, Power Point);
• Cunoaşterea limbilor română şi engleză.
Oferta (bonusuri, beneficii):
• Pachet salarial motivant;
• Întreg pachet social;
• Mediu de lucru profesionist.
Cei interesați pot transmite CV-ul la următoare adresă de e-mail: sa40@search4staff.com sau la numărul de fax: 022-209134.
Vă rugăm să indicați codul postului vacant în titlul scrisorii: HR-S
Telefon de contact: +373 22 87 65 56; +373 69 10 44 33
Toate CV-urile primite vor fi analizate. Doar candidații care întrunesc cerințele postului vor fi contactați în vederea unui interviu.
HR Specialist
Compania:
Companie străină de producere.
Responsabilități:
• Redactarea şi evidenţa documentaţiei necesare privind buna funcţionare a companiei, a carnetelor de muncă, a contractelor individuale de muncă, evidenţa concediilor medicale etc.;
• Întreținerea bazei de date a angajaţilor;
• Recrutarea şi selecţia resurselor umane;
• Motivarea şi evaluarea performanţelor personalului;
• Elaborarea, implementarea şi controlul respectării tuturor reglementărilor şi procedurilor;
• Menţinerea politicii de personal, planificarea resurselor umane;
• Monitorizarea pieţei forţei de muncă;
• Organizarea şi dezvoltarea culturii corporative a personalului companie.
Cerințe de bază:
• Studii superioare (resurse umane, drept, economie, psihologie);
• Experiență în domeniul implementării proceselor HR în companie – nu mai puțin de 2 ani (de preferință);
• Cunoașterea legislației muncii și a circuitului documentar pe partea de personal;
• Excelente abilități de comunicare, lucru în echipă, inovare, negociere;
• Abordare profesionistă cu privire la confidenţialitate;
• Cunoștințe bune de operare a MS Office (cu precădere Word, Excel, Power Point);
• Cunoaşterea limbilor română şi engleză.
Oferta (bonusuri, beneficii):
• Pachet salarial motivant;
• Întreg pachet social;
• Mediu de lucru profesionist.
Cei interesați pot transmite CV-ul la următoare adresă de e-mail: sa40@search4staff.com sau la numărul de fax: 022-209134.
Vă rugăm să indicați codul postului vacant în titlul scrisorii: HR-S
Telefon de contact: +373 22 87 65 56; +373 69 10 44 33
Toate CV-urile primite vor fi analizate. Doar candidații care întrunesc cerințele postului vor fi contactați în vederea unui interviu.
Închide
Felicitări,
CV-ul tău a fost transmis cu succes! 🥳
Închide
CV-ul tău a fost transmis cu succes! 🥳