HR manager & trainer

HR-Consulting №4592880, 18 decembrie 2016
Oraș: Chișinău
Studii: Superioare
Experiența de munca: De la 2 pîna la 5 ani
Salariu: Nespecificat
Program de muncă: Full-time
Compania HR-Consulting (www.search4staff.com) la solicitarea clientului său, este în căutarea candidaților pentru postul vacant de: HR Manager / Trainer

Compania:

Rețea locală de restaurant

HR Manager / Trainer

RESPONSABILITATI:

Respectă politica și cultura corporativa din Companie;
Colectează necesitățile de dezvoltare ale franchizatilor si ideilor de perfectionare a sistemului de instruire;
Efectuează analiza și sinteza informației;
Elaborează, organizează programele de instruire (online si offline) ale angajaților partenerilor și asigura un follow-up;
Elaborează pentru angajații partenerilor formulare de teste pentru evaluarea cunoștințelor;
Analizează rezultatele în urma evaluării, controleaza corespunderea calificarii personalului si atribuirea categoriilor ;
Informează partenerii despre rezultatele evaluării;
Actualizează materialele didactice elaborate și le adaptează conform necesitaților apărute;
Este responsabil de sistem de recruting a angajatilor partenerilor. Anchete, portret psihologic a angajatilor partenerilor;
Înaintează propuneri cu privire la anumite renovări periodice în procesul de instruire;
Participă intens la modificarea manualelor, perfecționând procesele și normele descrise;
Participa la recrutarea membrilor din echipa si a persoanelor cheie din echipa Franchizatilor
Planifica,, desfasoara, monitorizeaza si evaluiaza instruirea initiala pentru franchizor, asigurind buna desfasurare a acesteia cu reprezentantii localurilor din Moldova, inclusiv managerii acestora si specialisti (timp, spatiu, content, logistica)
CERINTE:

Cunoașterea limbilor: română - avansat, rusă – avansat, engleza – avansat;
Studii superioare, preferabil pedagogice si de psihologie;
Cunoștințe de baza PC: pachetul Office – avansat, Prezi și Photoshop – prezintă un avantaj;
Experiență în domeniu cel puțin doi ani;
Cunoașterea metodelor și a tehnicilor de învățare accelerată și livrare a trainingurilor;
Cunoașterea tehnicilor: de vânzări, motivare a personalului, consolidare a echipei, comunicare, leadership, dezvoltare managerială, time management etc.;
Cunoașterea prevederilor Regulamentului intern al companiei;
Cunoasterea regulilor si principiilor de administrare e-learning platformei
Aptitudini de comunicare eficientă și soluționare a conflictelor;
Aptitudini de administrare a audienței;
Aptitudini de exprimare coerentă și clară a ideilor și a materialelor livrate;
Aptitudini de oferire a unui feedback constructiv și de asigurare cu un coaching eficient;
Abilități de analiză și sinteză;
Abilități de planificare, organizare și coordonare;
Abilități de menținere a atmosferei pozitive în relațiile de muncă;
Inteligență emoțională dezvoltată;
Orientare spre lucrul cu oamenii;
Comportament etic și diplomatic;
Spirit de inițiativă, autodezvoltare și automotivare;
Responsabilitate și punctualitate;
Capacitatea de a avea putere de decizie și asumare a responsabilităților;
Orientare spre rezultat;
Inițiativă și creativitate;
Flexibilitate, răbdare, atenție la detalii;
Rezistență la stres.
OFERTA:

Salariu atractiv;
Posibilitatea dezvoltării carierei;
Pachet social complet;
Cei interesați pot transmite CV-ul la următoare adresă de e-mail: bb50@search4staff.com.

Vă rugăm să indicați codul postului vacant în titlul scrisorii: HRT

Telefon de contact: +373 62 10 12 90

Toate CV-urile primite vor fi analizate. Doar candidații care întrunesc cerințele postului vor fi contactați în vederea unui interviu.
Telefon:
+373 621 01 290
Persoana de contact:
Alina
E-mail:
Site:
http://www.search4staff.com
Atașează CV-ul CV de pe site
Atașează CV-ul

Indicați Nume și Prenume

Verificați corectitudinea numarului de telefon

E-mail incorect!

Verificați condițiile de prelucrare a datelor cu caracter personal

Ai un CV pe site? Intră
Trimite CV-ul

Alegeți jobul

Adaugă o scrisoare de intenție
Închide
Felicitări,
CV-ul tău a fost transmis cu succes! 🥳
Închide